EGLO Frania lámpa – egyszerű és nagyszerű világítás

EGLO Frania lámpa – egyszerű és nagyszerű világítás

FaceBook  Twitter  rjon neknk!

Ízléses, stílusos, ugyanakkor nem hivalkodó lámpát keres modern stílusú lakásába? A praktikus és vonzó Frania családot érdemes megtekinteni az EGLO lámpakínálatából, amely különböző színhőmérsékletben, méretben, formában és felszereltséggel kapható!

eglofranialampa 720


A modern stílusú, különösképpen a kisebb méretű otthonokba, ahová nem szeretnénk túl színes vagy díszes lámpát választani, kiváló megoldás az EGLO lámpakínálatának Frania fantázianevű lámpacsaládja, amely különböző méretben, fehér színben, meleg fehér színhőmérséklettel (3000K), valamint kizárólag a hazai választékban akár semleges fehér (4000K) színhőmérséklettel is választható.
De mit is kell tudnunk a színhőmérsékletekről? A melegfehér szín az otthoni békés, nyugodt pihenést segíti: meghitt baráti beszélgetések mellé az étkezőbe vagy a nappaliba, valamint pihenéshez, meghitt együttlétekhez hálószobánkba tökéletes megoldás. Ezzel szemben a semleges fehér már inkább élénkítő hatással lehet ránk, így a konyha, fürdőszoba, dolgozószoba világításához javasoljuk (fürdőszobába, teraszra természetesen az IP44-es védettséggel rendelkező típus ajánlott!).

eglofranialampa 1

Az egyszerű, de nagyszerű, kerek és négyszögletes formai kialakítást lehengerlő ár-érték arány teszi még kívánatosabbá, széleskörű felhasználást kínálva számunkra.

eglofranialampa 6

Az egyszerű formát ugyanakkor az EGLO egy egyszerű, kristályos hatású megoldással teszi elegánssá. Anyaga tehát mégsem kristály (aminek számos előnye van, például ezért megfizethető, a lámpa nem súlyos, könnyen alkalmazhatjuk álmennyezetes megoldásokra, gipszkarton felületekre is, továbbá könnyen takarítható), hanem egy speciális effekttel kialakított, kristályos hatású műanyag. Az esztétikus, tetszetős látvány viszont önmagáért beszél, termék anyaga, egyedi kialakítású textúrája még a profi lámpaimádókat is megtéveszti.

eglofranialampa 3

Ha lakásunk, házunk könnyű szerkezetes, szintén ideális megoldás ez a mutatós, mégis letisztult termékcsalád, amely ugyanakkor változatos méretben, kialakításban kínál egyedi lehetőségeket.

Az EGLO Frania termékcsalád bizonyos típusai távirányítóval és/vagy magyar nyelvű applikációval szabályozhatók.

A Frania lámpák családján belül ez idáig 22, 28, 33, 43 cm-es átmérő vagy szélesség közül választhattunk, ám hamarosan elérhető lesz a termék az igazán mutatós, 53 cm-es négyszögletes kivitelben is. Természetesen a kisebb lámpák fényereje sem kicsi: a legkisebb termék is tökéletesen bevilágít egy 4 négyzetméteres helyiséget. Egy kisebb méretű lakásban is növelhető optikailag a tér a megfelelő fénnyel, ugyanakkor a tágas, modern enteriőrök esetén egy nagyméretű Frania lámpa igazán impozáns, dekoratív, magával ragadó látványt nyújt.

eglofranialampa 7

Rendelkezzünk tehát kisebb, átlagos vagy nagy és impozáns terekkel otthonunkban, bármelyik EGLO Frania termék élettereink praktikus világítása, méltó dísze lehet, ugyanakkor energiatakarékos leddel működtethető megoldás.

Ha szeretne még többet megtudni az EGLO lámpákról, az EGLO hivatalos oldalán megteheti: https://www.egloshop.hu/eglo-frania-led-mennyezeti-lampa
Vagy látogasson el Dunakeszire az EGLO hivatalos bemutatótermébe és mintaboltjába, illetve az Önhöz legközelebb található partnerüzlet egyikébe.


Ahogy az EGLO szlogenje is jelzi:

„ Az én lámpám az én stílusom",

 

azaz mindenki megtalálja az igényeinek, pénztárcájának megfelelő lámpát az EGLO szaküzleteiben.

 

eglofranialampa 8 

 

Cikkek
& ÉrdekessÉgek

Széllkapu függőkerttel, találkozóhelyekkel

A 2013-ban kezdődött Millenáris projekt befejezéseképpen megnyílt a budai Széllkapu mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel, amely az elhanyagolt telket hivatott revitalizálni. Az új fővárosi zöldfelületen 355 előnevelt fát telepítettek, létrehoztak egy 700 négyzetméteres, vízinövényeknek otthont adó tavat, és kialakítottak egy új mélygarázst is. A 2013-ban kezdődött Millenáris projekt befejezéseképpen megnyílt a budai Széllkapu mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel, amely az elhanyagolt telket hivatott revitalizálni. Az új fővárosi zöldfelületen 355 előnevelt fát telepítettek, létrehoztak egy 700 négyzetméteres, vízinövényeknek otthont adó tavat, és kialakítottak egy új mélygarázst is. A fenntarthatóság érdekében elsősorban honos, a városi klímát és az ökológiai adottságokat jól tűrő fákat és cserjéket, illetve úgynevezett stressztűrő évelőfajokat választva sokszínű, biodiverz környezet jött létre mintegy 17 ezer négyzetméter zöldfelülettel. A rengeteg pad, a lankás részeknek nézőtérjelleget adó ülőtámfalak és a tér tagoltsága lehetővé teszi, hogy a parkban több program is fusson egy időben, különböző helyszíneken. A sétautak három, gomba formájú, árnyat adó építményben futnak össze, tetejükön napelemekkel, így tágas, agóraszerű találkozóhely jött létre. A megnyíló kétszintes Millenáris2 mélygarázs 500 gépkocsi befogadására alkalmas, ezzel helyreállítva a terület beruházás előtti parkolóhelyszámát. Nagyobb összefüggő állomány a százötven díszcseresznye fa, amelyek cseresznyevirágzás idején különleges hangulatot árasztanak, de vannak a területen nagyobb méretű lepényfák, tölgyek, fenyők, almák, nyírek és gyertyánok is. Emellett ötvenezer évelő növény, rengeteg díszfű, nagyméretű cserje és negyvenezernél több hagymás növény színesíti a nagyközönség előtt is megnyíló parkot. A Széllkapu terveit a TSPC Mérnökiroda, Kádár Mihály és Könözsi Szilvia készítette. A park tájépítészei, Majoros Csaba és Balogh Andrea változatos domborzatú parkot terveztek. A bevásárlóközpont felé méretes függőkertet építettek, amelynek akár panorámalifttel is megközelíthető felső szintjéről kilátás nyílik a Margit körút, a Vár és a budai hegyek felé. A szemközti oldalon, a park középső traktusában elhelyezett vízfelület felé déli irányba lejtő, pihenésre alkalmas domboldalt alakítottak ki. Nem messze a tótól kapott helyett a párásító fúvókkal is felszerelt vízjáték. A színes fényekkel megvilágított, programozható vízsugarak dizájnbetonlapokból törnek elő, amelyek felületébe stilizált növény- és állatfajtákat megjelenítő grafikákat martak. {igallery id=4799|cid=1101|pid=1|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

Új kilátó a Naplás-tó partján

A XVI. kerületi Naplás-tó környezetében új kilátót építtet a Pilisi Parkerdő Zrt. azzal a céllal, hogy a pesti oldali városi erdők ökológiai és turisztikai értékét fejlessze. A beruházás értékét növeli, hogy a környék az utóbbi évtizedekben ipari övezetből intenzíven alakult át lakó és pihenő övezetté. A XVI. kerületi Naplás-tó környezetében új kilátót építtet a Pilisi Parkerdő Zrt. azzal a céllal, hogy a pesti oldali városi erdők ökológiai és turisztikai értékét fejlessze. A beruházás értékét növeli, hogy a környék az utóbbi évtizedekben ipari övezetből intenzíven alakult át lakó és pihenő övezetté. A Naplás-tó Budapest legnagyobb kiterjedésű állóvize, valójában a Szilas-patak árvízvédelmi tározója Cinkota mellett, amely mára a fővárosiak egyik kedvenc pihenőhelyévé nőtte ki magát, nem mellesleg pedig színes állat- és növényvilága miatt is érdemes meglátogatni. A tó és közvetlen környezete 1997 óta természetvédelmi terület, a cinkotai parkerdővel és a Merzse-mocsárral együtt számos vízimadár fontos pihenőhelye a tavaszi és őszi madárvonulási időszakban. A kilátó megvalósítását a fővárosi Tér-Köz pályázat és a XVI. kerületi önkormányzat finanszírozása tette lehetővé, terveit a Robert Gutowski Architects készítette, a kivitelező pedig a Prédikálószéki-kilátót is építő Fitotron System Kft. A terepi munkálatok a szükséges engedélyek birtokában augusztus első hetében indultak, a várható befejezés és átadás idén ősszel lesz. A kilátó koncepciójának megfogalmazása során a helyszín adottságait figyelembe véve fontos szempont volt, hogy a kilátó a fák fölé magasodjon, ezzel teljes panorámás kilátást téve lehetővé a környékre. Ez az átalakulás az erdők funkcióját és az erdei turisztikai lehetőségeket is megváltoztatja: szerencsésen felértékelődnek, ökológiai és turisztikai szempontból egyaránt méltó helyükre kerülhetnek a főváros pesti oldalának erdőterületei. {igallery id=4799|cid=1102|pid=1|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

Új Duna-híd épül

Budapesten tehermentesíteni kell a belvárost, hogy egyszerűbben és gyorsabban lehessen utazni, és hogy a kevesebb károsanyag-kibocsátásnak köszönhetően klímabarát közlekedési rendszere legyen a fővárosnak. E célt szolgálja az új dél-pesti híd, amely közvetlen összeköttetést teremt Újbuda és Csepel, valamint Ferencváros, Kispest és Kőbánya között. A tervek szerint legkésőbb 2023-ban kiírható a kivitelezői tender, majd következhet a három évig tartó építkezés. Budapesten tehermentesíteni kell a belvárost, hogy egyszerűbben és gyorsabban lehessen utazni, és hogy a kevesebb károsanyag-kibocsátásnak köszönhetően klímabarát közlekedési rendszere legyen a fővárosnak. E célt szolgálja az új dél-pesti híd, amely közvetlen összeköttetést teremt Újbuda és Csepel, valamint Ferencváros, Kispest és Kőbánya között. A tervek szerint legkésőbb 2023-ban kiírható a kivitelezői tender, majd következhet a három évig tartó építkezés. Miközben Budapest belvárosi szakaszán megközelítőleg egy kilométerenként található átkelési lehetőség, délebbre csaknem tíz kilométer választja el egymástól a Rákóczi hidat és az M0 gyűrű déli hídját, ráadásul a déli városrészek között a mai napig nincs a városhatáron belüli közvetlen összeköttetés. Csepel immár hetven éve vár arra, hogy Budapesten belül végre átkelő épüljön a budai kerületek felé. Az új Duna-híd megépítéséről 2018 decemberében határozott a kormány, s míg a Rákóczi híd építésekor a villamos vonal kiépítését csak a híd átadása után húsz évvel pótolták Újbudára, addig az új Duna-híd esetében a hídon átvezető villamos vonalat már a híddal együtt tervezteti a kormány. Fürjes Balázs, Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelő államtitkár szerint az új híd önmagában is 50 ezernél is több autóval csökkentheti a belváros autóforgalmát. A budai Galvani utca és a pesti Illatos út vonalában épülő híddal közvetlen villamos összeköttetés jön létre Buda, Csepel és Dél-Pest között. A tervezendő négy kilométer hosszú villamos vonal Budán a Fehérvári úti villamos pályáról leágazva a Galvani utcán át Csepelen a Weiss Manfréd útnál a H7-es HÉV-et, a Soroksári útnál a H6-os, és a Kunszentmiklós-Tass elővárosi térséget kiszolgáló 150-es vasútvonalat is keresztezve a szakaszon 5 új akadálymentes megállópárt kap. Az utazási idő rövidülésével az érintett településrészek lakói könnyebben jutnak el a szomszédos kerületbe dolgozni, tanulni vagy éppen vásárolni; a felesleges kerülők megszűnésével pedig az autók károsanyag-kibocsátása is csökken.